Monday 30 October 2017

Forex Vert Metatrader Vps Hosting


Gratis MT4 VPS Gratis 1 MT4 Virtual Private Server (VPS) Hosting: Stopp avhengig av din hjemmecomputer. Forbedre din MT4 trading erfaring ved å registrere deg for GRATIS 1 VPS HOSTING. Gratis 1 MT4 VPS hosting er tilgjengelig for alle FXCM MetaTrader 4 live kontoer. Oppretthold en balanse på 5.000 basisvaluta (eller 500k JPY og 40k HKD) på MT4-kontoen din, og VPS er din uten kostnad. (For eksempel, hvis kontoen din er australske dollar (AUD), er det en kontosaldo på 5.000 AUD). Hvis du ikke oppfyller dette kravet ved utgangen av måneden, kan en avgift på 30 basisvaluta (3k JPY, 240 HKD) bli debitert fra en hvilken som helst FXCM-konto for å dekke VPS-prisen. Registreringsskjema Vi har mottatt skjemaene du har sendt inn, og du vil motta en e-post med dine VPS-påloggingsdetaljer innen 2 virkedager. Gratis MetaTrader 4 Practice-konto Vi gir deg en pund50.000-brukerkonto for å hjelpe deg med å få komfortable handelsforexer på vår nye, forbedrede, raskere MetaTrader 4-plattform. Gratulerer Du har registrert deg for en FXCM Forex Practice Account. MT4: Kontoer på MetaTrader 4-plattformen har maksimale kontos egenkapitalrestriksjoner. Kontakt FXCM for detaljer. 1 VPS Free Hosting: Oppretthold en balanse på 5.000 basisvaluta (eller 500k JPY og 40k HKD) på MT4-kontoen din, og VPS er din uten kostnad. (For eksempel, hvis kontoen din er australske dollar (AUD), er det en kontosaldo på 5.000 AUD). Hvis du ikke oppfyller dette kravet ved utgangen av måneden, kan en avgift på 30 basisvaluta (eller 3k JPY og 240 HKD) bli debitert fra en hvilken som helst FXCM-konto for å dekke VPS-prisen. MT4 Bestill Størrelser: FXCM MetaTrader 4 gjør det mulig å bestille størrelser på opptil 50 millioner per handel. Traders har muligheten til å handle inkrementelle størrelser (flere ordrer på 50 millioner for samme par). MT4 FXCM Uavhengighet: Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) er en uavhengig juridisk enhet og er ikke tilknyttet MetaQuotes Software Corp. (MT4). MT4 eies ikke, kontrolleres eller drives av FXCM LTD. Derfor gir FXCM LTD ingen garantier vedrørende noe MT4-produkt eller - tjeneste, og har ikke vurdert eller verifisert noen resultatresultater som kan presenteres og beskrives på denne nettsiden i forhold til MT4. MT4 Quote Throttling: Det er potensial for variasjoner i priser som vises mellom servere. Disse forskjellene påvirker ikke prisene som er tilgjengelige for utførelse, men kan påvirke prisene som brukes til å utløse hvilebestillinger. Risiko Advarsel: Vår tjeneste omfatter produkter som handles på margen og bære en risiko for tap som overstiger dine deponerte midler. Produktene kan ikke være egnet for alle investorer. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene. Høyrisiko Investeringsadvarsel: Valutahandel og - kontrakter for forskjeller på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine deponerte midler. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og nivå av erfaring. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper (samlet, FXCM-konsernet). Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority. Registreringsnummer 217689. Skattebehandling: Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske satsingsaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan bli endret i fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Opphavsretts kopi 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. Northern Amp Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Amp. Wales No.04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, noe som i siste instans forbedrer nettleseropplevelsen din. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst. Lær mer Nettleseren din er utdatertForex Hoster gir ganske dyr MetaTrader VPS hosting med serverne i Bratislava, Slovakia. VPS er vert for Unix OS, men kan nås fra både Win og Mac-PCer. Det begrenser heller ikke brukerens båndbredde, men det tillater ikke noe installert på serveren. Traders må spørre om den spesifikke megler MT4-plattformen som skal installeres av selskapets146-ansatte. Prøvetilbudet er fraværende, men alle kan bruke demo-tilgangen til å teste forbindelsen og VPS-styringssystemet. De gir heller ikke live support. Online siden 2008 Kontorer i Grunnpakkepris 69,95 MetaTrader forhåndsinstallert Månedlig båndbredde Ubegrenset prøveversjon Tilbys ekspertrådgivere Ingen Send inn anmeldelsen din For å sende inn din egen Forex Broker-gjennomgang for Forex Hoster fyll ut skjemaet nedenfor. Din anmeldelse blir sjekket av en moderator og publisert på denne siden. Ved å sende inn en Forex Broker gjennomgang til EarnForex bekrefter du at du gir oss rettigheter til å publisere og endre denne anmeldelsen uten kostnader og uten noen garantier. Pass på at du skriver inn en gyldig e-postadresse. En bekreftelseslink vil bli sendt til denne e-posten. Anmeldelser utgitt fra en disponibel e-postadresse (f. eks. Eksamplemailinator) vil ikke bli publisert. Vennligst send inn din normale e-postadresse som kan brukes til å kontakte deg. Vær så snill, prøv å unngå skam og feil språk i teksten i anmeldelsen din, eller det vil bli avvist fra publisering. 6 omtaler av Forex Hoster presenteres her. Alle vurderinger representerer bare deres forfatteres oppfatning, som ikke nødvendigvis er basert på de virkelige fakta. Sarel. Sør-Afrika. Torsdag 17. desember 2009 Hva en smerte i rumpa Min brannmur blokkerte hosteren og jeg kjempet for en måned for å få den nødvendige informasjonen for å gjøre det mulig for tjenesteleverandøren å løse problemet. Nå kan jeg ikke opprette en handelskonto, og systemet er så sakte at det er umulig å bruke HJELP-funksjonene. Etter 3 måneders bortkastet abonnement må jeg finne en måte å slutte nå og holde meg unna for alltid. Torsdag 26. november 2009 Tjenesten er veldig dyr i forhold til hva andre tilbyr. Det er veldig godt lagt ut og ekstremt lett tilgjengelig fordi alt er forhåndsinstallert. Det var også veldig enkelt å installere min ekspertrådgiver. Den massive ulempen er at systemet er utrolig sakte som smertefullt sakte. Jeg endte med å laste ned Meta 4 på min datamaskin og gjøre justeringer på den måten og bare ved hjelp av verten for å holde den i gang. Ved å sammenligne de to åpne samtidig, kan verten vise resultater opptil 5-10 minutter etter at de har skjedd. Etter at min måned er opp, vil jeg definitivt flytte til en annen vert Mike Farraj. San Dimas, CA. Onsdag 29. juli 2009 ForexHoster er uten tvil den beste servicen jeg har brukt Jeg prøvde de andre Windows-baserte systemene og de var nede før jeg selv måtte starte kontoen min med dem. ForexHoster hadde plattformen min allerede installert og klar til å gå, jeg bare satt mitt kontonummer og passord og jeg var ute og kjører. Det er absolutt ingen feil i systemet, og jeg tror det er derfor deres støtte er så liten som du ikke engang trenger støtte for dette produktet. Linux-basert Dette er fantastisk som ingen oppdateringer, ingen virus, ingen spionprogrammer, etc. Lykke til med dine Windows-baserte VPS-folk Kevin-fabrikker. Irland. Onsdag 29. juli 2009 Jeg kjøpte og betalte for en pakke med Forex Hoster en liten stund tilbake. Deres støtte var bare forferdelig. De har virkelig ikke en anelse om noe i forhold til metatrader eller EAs. Systemet deres krasjer også ofte og omstartes uten å fortelle meg. Jeg har mistet noen hundre dollar på grunn av det. Etter å ha gjort litt lekser, hørte jeg om Paul og ForexVPS. For folk som ikke kjenner Paul, savner du ut på en veldig smart fyr som alltid kommer opp med en arbeidsløsning til metatrader eller VPS-problemer og spørsmål. Pauls rykte alene (bare google han) og hvor han jobber (ForexVPS) er det som gjorde at jeg avbrød min Forex Hoster-ordre (jeg ventet 3 uker bare for å motta påloggingen til Forex Hoster VPS), selv om jeg sendte dem hvert sekund dag. Jeg fikk en liste over lame unnskyldninger annenhver dag, men ForexVPS hadde meg alle satt opp og kjørt på mindre enn 2 timer. Jeg kan ikke prise ForexVPS nok. Som for Forex Hoster, har du blitt warneed. Kjør bort fra dem Jonathan Novak. USA. Mandag 20. juli 2009 Jeg ble med bare et par uker siden, men min erfaring med denne tjenesten er veldig positiv. Jeg mottok mine VPS-kontoopplysninger samme dag jeg registrerte meg, jeg logget på kontoen min ved hjelp av deres nettbaserte kontrollpanel, og jeg installerte min ea samme dag. De har ganske bra trinnvis veiledning på nettsiden, men jeg kontaktet dem ved hjelp av livechatten, da jeg hadde noen flere spørsmål. Men under samtalen skjønte jeg at spørsmålene faktisk er relatert til ekspertrådgiveren, ikke dem. Men de ga meg svar på mine spørsmål uansett. Så fra min side, alt positivt så langt. E. Lennon. Texarkana, USA. Søndag 19. april 2009 Disse skurkene tok over to uker til jeg bare gikk videre og kansellerte kontoen min. Hold deg unna, spesielt for denne prisen og den lange venten. Jeg mistet over 105 på grunn av at jeg måtte slå av datamaskinen min. Datamaskinen var ikke min. Opplev forskjellen Live-konto Åpne en Live Trading-konto Demo-konto Prøv en Demo-handelskonto Live-konto Åpne en Live Trading-konto Demo-konto Prøv en Demo-handelskonto VPS Hosting VPS (Virtual Private Server) hosting gjør det mulig for Forex-forhandlere å løpe automatiserte algoritmiske strategier, inkludert ekspertrådgivere 24 timer i døgnet 7 dager i uken på en virtuell maskin. Dette minimerer sjansen for nedetid på grunn av teknologi og tilkoblingsfeil. Vennligst se nedenfor for en liste over anbefalte VPS-leverandører - ForexVPS tilbyr en tilpasset VPS-løsning spesielt for Pepperstone-klienter. ForexVPS severs er lokalisert ved siden av Pepperstone i New York City, noe som gjør det mulig for belysning rask handel og ubetydelig latens. Alle VPS har SSD-stasjoner med døgnet overvåking og redundancybackup-systemer på plass. Når du har bestilt din VPS, blir du forsynt med Pepperstone MT4s forhåndsinstallert, klar til å bli handlet på nesten umiddelbart. Pepperstone-klienter får 20 rabatt for livet på Basic Package. (2 GB RAM og 28 GB HDD) Deres tjeneste er førsteklasses og vil hjelpe til med installasjon av EAer om nødvendig gjennom 24 timers live chat og e-postsupport. Best av alt, de tilbyr en 100 oppetidsgaranti. Rabattkod: Pepperstone New York City Servers NYC Servers har samarbeidet med Pepperstone for å tilby en tilpasset lav latency løsning for sine forhandlere. NYC-servere forstår at for å være vellykket i dagens raskt skiftende markeder, baserer forex-forhandlere seg på en stabil lav latensforbindelse til deres megler, raske henrettelser og høye drevne servere som er bygget for å kjøre 24x7x365. I tillegg er alle NYC-tjenester støttet av 24x7-støtte via e-post, supportbilletter, live chat, og telefon Pepperstone-klienter kan bruke kampanjekoden Pepperstone20 når du registrerer deg for å motta 20 avslag på en VPS-plan. Risiko Advarsel: Leveraged trading in forex, derivater, edle metaller, CFDer eller andre valutamarkedsprodukter på margin gir høy risiko for kapitalen din. Handel er ikke egnet for alle, og kan føre til tap større enn innskuddene dine. Du bør bare handle med penger du har råd til å tape. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig ytelse, og skattelovgivningen kan bli endret. Pepperstone er ikke en finansiell rådgiver, og alle tjenester leveres kun utelukkende. Vennligst ta hensyn til vår risikoutformasjon og juridisk dokumentasjon, og sørg for at du fullt ut forstår risikoen som er involvert i lys av dine personlige forhold, før du bestemmer deg for å skaffe våre tjenester. Vi oppfordrer deg til å søke uavhengig råd om nødvendig. Pepperstone er handelsnavnet Pepperstone Group Limited og Pepperstone Limited. Pepperstone Group Limited er autorisert og regulert av ASIC (AFSL 414530). Kontor: Nivå 5, 530 Collins Street, Melbourne, VIC. ACN 147 055 703. Vennligst se vår PDS og FSG her. Pepperstone Limited er et aksjeselskap registrert i England Wales og er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority (N0.684312). Registrert kontor: No.1 Royal Exchange Avenue, London EC3V 3LT, STORBRITANNIA. Firma nummer 08965105. Vi bruker sporingsmekanismer, for eksempel informasjonskapsler, for å gjøre våre nettsteder enkle å bruke, og å tilpasse opplevelsen med oss. Cookies kan ikke brukes til å identifisere deg personlig. Ved å besøke nettstedet vårt, samtykker du i vår bruk av informasjonskapsler i henhold til vår Cookies policy. Vær oppmerksom på at begrensning av informasjonskapsler hindrer at du drar nytte av noen av funksjonaliteten til nettstedet vårt. kopi 2017 Pepperstone Group Limited ACN 147 055 703 AFSL No.414530Forex VPS Hosting VPS (Virtual Private Server) - hosting gjør det mulig for Forex-forhandlere å bruke det virtuelle miljøet på hostingfirmaets servere for å kjøre MetaTrader-sakkyndige rådgivere utenom 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. VPS er alltid online, det vil ikke starte på nytt i løpet av handelsugen, det påvirkes ikke av strømbrudd, og du trenger ikke å bekymre deg for å holde PCen permanent. Hvis du vil kjøre dine ekspertrådgivere kontinuerlig uten uplanlagte avbrudd, så er Forex VPS hosting for MetaTrader det du virkelig trenger. Formålet med listen som er presentert nedenfor, er å hjelpe forhandlere med å finne den beste VPS-hosting for MetaTrader 4 ekspertrådgivere. Du kan lese dette blogginnlegget hvis du vil lære mer om hvordan VPS hosting fungerer: Hvordan fungerer VPS i Forex Trading Heres listen over de online selskapene som tilbyr Forex hosting service via VPS: Hvis du ikke er sikker på om du burde bruk VPS i din handel, her er listen over grunner til å begynne å gjøre det: Du har en ekspertrådgiver du vil teste på demo, og du vil at den skal handle hele dagen hver dag uten avbrudd. Du har en lønnsom EA som trenger å være konstant online. Kostnaden for VPS vil bli kompensert med rådgiverens fortjeneste. Du har flere handelskontoer med mer enn en FX-megler, og du handler fra flere steder. VPS vil gjøre dem alle tilgjengelige uten å laste inn PCen din og uten at du må bære den bærbare datamaskinen din overalt. Du trenger en ekstra rask forbindelse mellom din ekspertrådgiver og megler. Noen VPS finnes i de samme datacentrene (eller nær) der meglerens servere er vert. Vennligst deaktiver AdBlock-utvidelsen i nettleseren din

No comments:

Post a Comment