Thursday 2 November 2017

Alternativer Trading Excel Regneark


Spor konvensjonelle, Spreads og Binære alternativer strategier, pluss (7) ytterligere 8220Performance-tracking8221 kategorier med Option Trading Journal Spreadsheet. Unikt designet layout, et vell av kunnskap og brukervennlig. 8220At-a-Glance8221 visning av alle ytelsesanalyser og statistikk. Alternativene 8216multiplier8217 kan enkelt endres for forskjellige kontraktstørrelser (1, 100, 1000, etc.) TJS Home Menu 8211 alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i handel med opsjonshandel Begynn å spore handler i dag Komplett pakke, Engangsavgift, En lav pris Fri ubegrenset støtte Kjøp TJS Elite gt Valg 8211 99Excel-regneark Dette er gratis Microsoft Excel-regneark for alle som kan bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan min maler kan forbedres, gi meg beskjed og I8217ll oppdaterer dem hvis jeg er enig med deg. Jeg kan fortelle deg hvordan du lager et nytt design med excel-formler for å passe dine provisjoner fra broker8217 hvis du trenger hjelp. Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og e-postadressen min, alex..AT..mytradersjournal: PROFIT amp LOSS TRACKING Vedlagte Excel-regnearket er min månedlige visning av gevinster pluss industriens sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje. Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og underindustrier. Jeg finner det viktig som en del av min trader8217s journal for å spore hvor jeg er, ikke bare per aksje, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen stillinger kan ta seks måneder eller mer fra begynnelse til slutt, og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge et dekket kall på det, fant jeg det for lett å miste spor med hvor jeg var . Samtidig, med utsikt over toppen av min månedlige fremgang, blir det påminnet meg om at det er det store bildet som betyr noe. Å miste penger på ett alternativ handel, betyr ikke at I8217m nedover generelt. Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet. Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning, holder meg også fra å laste opp til tung i en bransje, uansett hvor bullish jeg er på den. RETURN ON INVESTMENT 8211 NAKED PUTS Vedlagte Excel-regneark hjelper meg når du skriver nakne putter. Jeg vurderer alle muligheter ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenværende tid for å avgjøre hva min avkastning på investeringen (ROI) vil være. Når jeg analyserer hver opsjons kontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salg setter godt ut av pengene, gir en avkastning jeg kan være fornøyd med for redusert risiko. Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg setter min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter. Hver av disse trinnene har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere opsjonsvurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT 8211 COVERED CALLS Jeg bruker vedlagt Excel-regnearket for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler. Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekket samtaler i stedet. Comments Off på Excel SpreadsheetsExcel Spreadsheets Nedenfor er regnearkfiler som skal være kompatible med Excel 97 og høyere versjoner. Innstillingen stopper Bayesian måte, Juni 2013 Regneark brukes til å demonstrere hvordan stoppe nivåer arbeid og hvor mye risiko ulike beslutningsregler lar deg ta som referert i Burton Rothbergs juni 2013-historie. Put-og-ring-komfortssonen, mai 2009 Disse regnearkene inkluderer LLP-prismodellene referert til i historien fra May 2009 Trading Techniques av Paul Cretien. Bygg et bedre kvel, mars 2009 Disse regnearkene inkluderer modellene som er referert til i historien fra Paul Cretien i mars 2009. De bør også brukes i stedet for arbeidsark tidligere knyttet til Cretiens Trading Techniques-historier. Kalibrere resultat - og tapstrategier, februar 2009 Dette regnearket inneholder modellene som er referert til i februar 2009 Trading Techniques-historien av Michael Gutmann. Sammenligne opsjonsprisemodeller Disse regnearkene inkluderer modellene referert til i historien fra juni 2008 om handelsteknikker av Paul Cretien. De bør også brukes i stedet for arbeidsark tidligere knyttet til Cretiens September 2006 Trading Techniques historie. Sammenligne opsjonsprisemodeller Disse regnearkene inkluderer modellene referert til i september 2006 Trading Techniques-historien av Paul Cretien. Mønsterytelsesstatistikk Disse regnearkene inneholder mer av resultatstatistikken referert i denne artikkelen om mønsterbasert systematisk handel. Referansepartikkel: Handelsmønstre i sanden, november 2004. Sammendrag I første regneark vises fullverdig sammendrag av systemet diskutert i artikkel. Referanseartikkel: Reversering av overskudd i aksjer og obligasjoner, februar 2004. Resultatoppsummering II Andre regneark som viser fullverdig oppsummering av systemet diskutert i artikkel. Referansepartikkel: Reversering av overskudd i aksjer og obligasjoner, februar 2004. Alternativ prissetting regneark Dette regnearket inneholder beregningsark for hver av de naken valgene og dekket samtalen. Referansepartikkel: Dekker opp med opsjoner, mars 2003. Alternativprissetting regneark Dette regnearket bruker Black-Scholes-modellen til å gi teoretiske priser for put - og anropsalternativer. Referansepartikkel: Nye muligheter for å øke egenkapitalen, oktober 2002. Korrelasjonstabell Hele korrelasjonsmatrisen som viser avkastningsforholdene mellom samme og tverrgående aksjer. Referanseartikkel: To kan være bedre enn en, september 2002. Matematisk fordeleregner Regneark for å beregne forventede resultater, matematisk fordel og årlig avkastning for en opsjonshandel, gitt innledningsforutsetningene. Referanse artikkel: Bestemme forventede resultater av en opsjonshandel, august 2002. Markedsstatistikk Kalkulator Regneark for å bestemme markedets tilstand, som definert i Listening to the markets, notat ved notat, juli 2002. Streaks calculator Regneark for å analysere pristriper, som forklart i Streaking priser kan avsløre, april 2002. Fibonacci kalkulator Et verktøy for å bruke Fibonacci analyse til både futures og aksjer. Referanseartikkel: Handel med Fibonacci retracements, februar 2002. Retracement verktøy Dette regnearket utfører automatisk retracement beregninger beskrevet i The Elliott-Fibonacci forbindelse, oktober 2001. Money management program Dette regnearket implementerer pengene managment teknikken diskutert i 3x1More enn du tror, ​​desember 1999 . Programvare rangeringstabell Et regneark som lar brukerne lage tilpassede rangeringer av handelsprogramvaren vurdert i Day-trading software shootout, Special Issue 1999. Markedsstyrke kalkulator Regneark viser teknikker for å spille både langsiktig og kortsiktig markeds styrke. Referanseartikkel: Skimming trenden, februar 1999. Gjentatt måleverktøy Regneark ved bruk av gjentatt måleanalyse som er detaljert i Uten prøve, ut av berøring, januar 1999. Korrelasjonsjusterte data, diagrammer Disse regnearkene inneholder diagrammer og data som brukes til denne artikkelen ved evaluering systemer som bruker forholdsjusterte data. Referansepartikkel: Sannheten blir fortalt, januar 1999. Datamining eksempel Dette regnearket inneholder diagrammer og data som brukes til å arbeide i en kullgruve, januar 1999, samt tilleggsdata utenfor prøven som ikke er vist i artikkelen. Kalkulatorer for handelsstørrelser Beregninger for z-poengsum, korrelasjon og optimale f-metoder for pengeforvaltning, som beskrevet i Scoring høy og lav, april 1998. Bollinger-regneark Regneark som beregner Bollinger-bånd. Referansepartikkel: Bollinger-band er mer enn å møte øyet, november 1997. MACD crossover forecaster Regneark som beregner prisen for i morgen som vil føre til at MACD krysses i morgen. Referansepartikkel: Sign of the crossover, oktober 1997. EMA crossover forecaster Regneark som beregner prisen for i morgen som ville forårsake et eksponentielt glidende gjennomsnitt på 9 år og en 18-årig EMA som skal krysse i morgen. Referanseartikkel: Glatt operatør, september 1997. RSI-kalkulator Regneark som beregner relativ styrke-oscillatoren. Referanseartikkel: Bygg en bedre fartfelle, mai 1997. Stokastikk kalkulator Regneark som beregner stokastikkoscillatoren. Referanseartikkel: Bygg en bedre fartfelle, mai 1997. Williams R kalkulator Regneark som beregner Williams R-oscillatoren. Referanseartikkel: Bygg en bedre fartfelle, mai 1997. Momentum kalkulator Regneark som beregner momentumoscillatoren. Referansepartikkel: En radarpistol på pris, april 1997. Kalkulator for endringskalkulator Regneark som beregner svingnings-oscillatoren. Referansepartikkel: En radarpistol på pris, april 1997. MACD kalkulator Regneark som beregner den bevegelige gjennomsnittlige konvergensdivergensoscillatoren. Referanseartikkel: En radarpistol på pris, april 1997.Needed alternativer Regneark Nødvendige alternativer Regneark Hei igjen Jeg beklager, jeg forlot en del av informasjonen. Det bør være en kolonne merket COMMISSIONS, det er 1,50 per kontrakt. til høyre for HANDELSPRISEN. 8195 God morgen REDK, Beklager det tok litt lenger tid enn forventet å få dette gjort, men heres hva jeg har så langt. Det er ganske selvforklarende, men hvis du har noen spørsmål, bare gi meg beskjed. Det viktigste aspektet er gainloss, gainloss og løpende total. Men hvis det er noe du vil legge til - slett for å gjøre det bedre i øynene, vær så snill og følg fri. Jeg er sikker på at du er klar over min takknemlighet for svaret ditt, så jeg vil ikke dvele på det, men takk på forhånd. Hilsen Elwood P. Dowd Prosjekt 1.xlsx (9.2 KB, 246 visninger)

No comments:

Post a Comment